Συνταγές

Κριτσίνια Βρώμης Χωρίς Γλουτένη

Υλικά

  • 1 πακέτο Porridge Βρώμης Χωρίς Γλουτένη & Λακτόζη AMISA
  • 1/2 κούπα ελαιόλαδο
  • 1 κ.σ. μέλι ή αγαύη
  • αλάτι
  • Ρίγανη
  • 1 κούπα νερό (περίπου, όσο πάρει μέχρι να γίνει ένα ζυμαράκι ούτε ρευστό αλλά ούτε σφιχτό)
  • 2 μέτρια καρότα τριμμένα

Μπορείτε να βάλετε όποιο μπαχαρικό σας αρέσει ή σπόρους chia , λιναρόσπορο κτλ

 

 

Εκτέλεση

Φτιάξτε εύκολα και οικονομικά, ένα υγιεινό και γευστικό σνακ για όλες τις ώρες!

  1. Περνάμε τις νιφάδες  βρώμης από το μπλέντερ, μέχρι να γίνει αλευράκι.
  2. Βάζουμε όλα τα υλικά σε ένα μπολ και ανακατεύουμε καλά μέχρι να γίνει ένα ζυμάρι μαλακό.
  3. Αφήνουμε να ξεκουραστεί το ζυμαράκι μας για 15′.
  4. Σε ένα ταψί στρώνουμε λαδόκολλα, φτιάχνουμε και τοποθετούμε τα κριτσίνια μας .
  5. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς με αντιστάσεις για 30′ και άλλα 5′ στον αέρα .